Dead man


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...






Μερικές φορές, όπως και με τους ανθρώπους, μπορεί να δω μία μονάχα σκηνή από κάποια ταινία, που θα είναι αρκετή για να με σημαδέψει για πολύ καιρό μπροστά, βαθιά μέσα μου.

...

Λάθος.
Re-write.




Μερικές φορές, όπως και με τους ανθρώπους, μπορεί να δω μία μονάχα σκηνή από κάποια ταινία, που με έχει ήδη σημαδέψει από πολύ καιρό πριν, σε κάποια άλλη ζωή, βαθιά μέσα μου.

...

Λάθος.
Re-write once more.




Μερικές φορές, αυτό που βλέπω πλημμυρίζει το μέσα μου με έναν τρόπο τόσο ολοκληρωμένο και σαρωτικό, που δε με νοιάζει ούτε το πως, ούτε το γιατί, και πάνω απ' όλα, δε με νοιάζει καθόλου ούτε ο καιρός που έρχεται, ούτε τα σημάδια που ο μπάσταρδος μπορεί να μου αφήσει.

...

Σωστό.
Τσεκ.



7 Responses to “Dead man”

  1. Anonymous Ανώνυμος 

    πως τις έβγαλες τις φώτο??

  2. Anonymous Ανώνυμος 

    Capture/printscreen από το DVD γάτε (δεχόμεθα και παραγγελιές). ;-)

  3. Anonymous Ανώνυμος 

    υπέροχη ταινία, ίσως ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης

    υπέροχο ποστ, ίσως από τα πιο ωραία που έχω δει/διαβάσει

  4. Anonymous Ανώνυμος 

    υπέροχο ποστ πραγματικά

  5. Anonymous Ανώνυμος 

    εξαιρετικό

  6. Anonymous Ανώνυμος 

    ήρθα να το ξαναδώ και είδα ότι το έχω και λάθος στο σχόλιο μου

    έπρεπε να γράψω:

    υπέροχο ποστ, ίσως το πιο ωραίο που έχω δει/διαβάσει

  7. Anonymous Ανώνυμος 

    Kαι το soundtrack παιδιά είναι εξίσου "χάσιμο"... Neil Young μόνο με μια φαζαρισμένη κιθάρα...

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Contributors

Previous posts

Archives

Links


ATOM 0.3